Garantie & reparatie

2 jaar garantie

We zijn trots op ons lage aantal garantieclaims. Spikes & Sparrow producten worden met de hand gemaakt waardoor er desondanks af en toe gebreken kunnen ontstaan. Omdat je er van uit mag gaan dat onze producten van goede kwaliteit zijn, geven wij op al onze producten een garantie van 2 jaar na de aankoopdatum zoals vermeld op de kassabon. Het bewijs van aankoop (kassabon) is vereist wanneer een product reparatieservice nodig heeft.

In principe wordt de tas door ons gerepareerd. In uitzonderlijke gevallen wordt hij door ons vervangen of vergoed.

Deze garantie geeft de koper recht op reparaties die te wijten zijn aan defecte onderdelen of vakmanschap bij normaal gebruik. Normale gebruiksslijtage, zoals krassen of kleine beschadigingen, slijtage van de ritsen en het soepeler worden of uitrekken van het leer vallen niet onder de garantie. Deze slijtage hoort nu eenmaal bij een lederen product.  

Gebruik maken van de garantie

Tas gekocht bij een winkel of webshop
Als jouw Spikes & Sparrow product gebreken vertoond of stuk is gegaan binnen de garantieperiode van 2 jaar, raden wij je aan terug te gaan naar de winkel of webshop waar je de tas hebt gekocht. Als het defect en de tas onder de garantie vallen, zal de winkel samen met ons voor een oplossing zorgen. In principe wordt de tas gerepareerd. In uitzonderlijke gevallen wordt hij vervangen of vergoed.

 

Reparaties buiten de garantie periode

Onze tassen gaan járen mee. Maar het kan soms voorkomen dat er na de garantie periode op een bepaald onderdeel toch een defect ontstaat. Tegen betaling kunnen wij dit in de meeste gevallen repareren. Je kan een mailtje sturen aan . Leg in de mail duidelijk uit wat er kapot is en voeg duidelijke foto’s bij. Dan gaan wij voor je uitzoeken of de reparatie mogelijk is en hoe veel dit gaat ongeveer kosten. Of we sturen je een reserve onderdeel dat je mee kunt nemen naar een schoenmaker om het daar te laten repareren.